divendres, 23 de maig del 2008

Treball en grup JClic

Hola a tothom!!
Ja sóc aquí de nou. He de dir que m'ho he passat d'allò més bé de colonies amb els nens i nenes de P4 del CEIP Dolors Monserda-Santapau, la meva escola de pràctiques d'aquest any. Hem anat a la casa de colònies Vespella a prop de Vic.
Després d'aquesta petita introducció us escric per fer-vos saber que hem va saber molt de greu no poder fer la exposició amb el meu grup del JClic ( la pràctica final) peró no dubto en absolut dels meus companys que ben segur que ho van fer d'allò més bé.
Només m'agradaria comentar una mica el treball que vam fer i adjuntar-vos la pàgina web perquè pogeu visitar-la.
Aquesta es l'adreça: http://ssntae.googlepages.com/inici
La pàgiana es compon de cinc pàgines una és la presentació, una altre els objectius, l'altre recursos sobre el tema tractat, l'altre el JClic i finalment els menbres del grup.
El tema que vam elegir va ser el sistema solar i el projecte d'activitats del JClic el vam plantejar com a avaluació. Està dirigit a nens i nenes de P5 i Cicle Inicial.
I el procés per fer aquest treball ja el coneixem tots i sinó és així està tot explicat al blog a l'article JCLIC.
Fins la propera